sâmbătă, 21 mai 2011

Un început de drum.

     Aş dori să inaugurez oficial acest Blog prin enunţarea unei legi, nu - chiar mai mult decât o lege - o axiomă: "Fiecare Blog trebuie să aibă o introducere.".
     În introducerea mea ar trebui să menţionez că am încercat de nenumărate ori să creez un Blog, care să conţină o temă unică, nu doar postări aşezate într-o ordine lipsită de logică, lucru care, însă, s-a transformat în eşec. Într-o bună zi, (pentru mine, sintagma "bună zi" denotă o zi productivă din două puncte de vedere: cel al ideilor şi cel al punerii în practică a ideilor), care a fost ieri sau alaltăieri, mi-am amintit de contul meu pe Blogger, pe care l-am abuzat în trecut în intenţia de a-mi dezvolta un Blog de care să fiu mândră. Sunt genul de persoană care nu este aproape niciodată satisfăcută de propria muncă şi am renunţat pe rând la fiecare dintre Blog-urile creeate, când îmi reciteam postările şi îmi dădeam seama că nu sună tocmai ca ideea pe care eu vreau s-o transmit. Am încercat, de la Blog-uri despre modă, la cele despre viaţa mea şi despre diverse opinii ale mele asupra ei. Cu toate acestea, o serie de evenimente care s-au întamplat relativ recent (adică ieri), mi-au adus aminte de ceea ce mă pasionează pe mine cu adevărat, şi anume arta şi arhitectura. Astfel mi-a venit ideea de a crea un Blog cu tema "Arta şi arhitectura prin ochii mei".
      Unul dintre motivele pentru care am ales să scriu despre artă, să împărtăşesc cu (în acest stadiu, viitorii) cititori cunoştinţele mele despre ea, este acela de a-mi spori motivaţia pentru a studia mereu o operă sau un artist nou. Prin acest Blog mi-aş dori să contribui la progresul intelectual al societăţii (chiar dacă s-ar putea să fie doar o încercare eşuată).
     Ca o opinie personală asupra Blog-ului, mi-aş dori ca referatele şi studiile mele să nu fie folosite cuvânt cu cuvânt în teme pentru şcoală.
      În ultimă instanţă, mi-ar plăcea să am un partener care să mă ajute cu căutatul şi punerea în text a informaţiilor despre artişti şi opere: "Unde-i unul nu-i putere..."

     Aşa începe o nouă etapă din viaţa acestei fete de liceu disperată după artă... etapa aceea în care se scufundă în lumea Blogging-ului, etapa aceea care se vrea a fi măcar parţial productivă în materie de adunat informaţii şi reprodus pe computer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu