duminică, 22 mai 2011

Impas

     În această dimineaţă de primăvară târzie, care se vrea a fi una bună (probabil trebuie să menţionez din nou că pentru mine sintagma "zi bună" înseamnă zi productivă, din punct de vedere al ideilor şi al punerii lor în practică), meditez asupra unui lucru crucial în legătură cu noua, mica mea creaţie - copilul pe care Blogger l-a născut aşa cum i-am ordonat eu şi mi l-a oferit pentru a-l face să crească. Problema mea este că nu ştiu dacă ar trebui să scriu aceste referate puternic individualizate, adică să constituie 90% părerea mea şi interpretarea personală a lucrărilor artiştilor, să încerc să scriu pe jumătate o opinie critică obiectivă şi pe cealaltă jumătate, una subiectivă sau să scriu pur obiectiv cu note de autor ataşate, aşa cum am făcut la post-ul cu Dimitrie Paciurea.
    Dacă aveţi sugestii legate de această problemă, nu ezitaţi să îmi scrieţi într-un comentariu sau un e-mail. Cred că pentru moment, din cauză că (ba nu - datorită faptului că) este o zi productivă (îmi bubuie creierul cu idei) voi rămâne la o variantă de postare mai brută, mai dezorganizată, încercând să îmbin părerea personală* cu critica obiectivă**, dar în procente neregulate.
   

* Părerea personală va fi definită de conectori de opinie (de exemplu: "în opinia mea","eu cred că", "aş putea spune că");
** Părerea obiectivă este extrasă din diverse surse şi reprezintă comentariul autorului lucrării sau critică avizată. Ea s-ar putea defini prin citate sau prin propoziţii care nu conţin conectori de opinie (aşa cum am menţionat anterior).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu